Sawadee Ka!

Hallo allemaal!

Hier een berichtje uit Thailand!

Vandaag mijn 3e dag eneindelijk geland! De reis was uitputtend en in combinatie met jet lag en buikpijn tot aan mijn knieen vanwege female things, lag ik jankend in mijn appartement, want ik kon niet slapen en wilde eigenlijk weer naar huis.

De volgende ochtend stapte ik in een walm van immense hitte uit het appartement en heb ik twee uitstapjes gemaakt naar de supermarkt, boekje gelezen bij het zwembad en 's avonds DWDD gekeken op BVN :)

Nuhet oninspirerende Ao Nang ingeruild vooreen Thai rasta oord, het haalt het niet bij Caye Cualker,maar erg grappig om stonedemini Thai rasta's te zien. Hitte, mojito's en Bob Marley is een goed begin van de reis.

Ik moet zeggen dat ik wel moet wennen aan het alleen reizen. Gister kwam ik alleen aan op dit eiland om uur of twaalf. Beetje rondgelopen, opeens lijkt het dan of iedereen met iemand reist en iedereen al enormzijn 'ding'aan het doen is.

Maar goed, na een middagdutje, en al 4 x heen en weer gelopen te hebben van strand naar restaurants en weer terug, ben ik in een reggeabar gaan zitten. Op een lege maag een mojito en twee sigaretten genuttigd...watresulteerde in een wazige Anje die niet echt puf had om vrienden temaken. Maar gelukkigkwam er een mooie Deen die mealleen achter de bar zag zitten en waren de eerste vrienden gemaakt.

Gezellig gekletst en veel te veel gerookt ( ze hebben hier overigens pakjes met foto's van verkoolde longen etc.) endan eindelijk mijn eerste Thaise maal gehad! Coconut chicken curry, bien rico! Gelukkig geen last van de darmen ( meer ) en vanmorgen ook zalig ontbeten, vers fruit met yoghurt.

Oh ja en al tien apen gezien! Diaan ik hoop dat je die beter trekt dan katten :) Als jij mij beschermt tegen de kakkerlakken dan houdik de katten en apen bij je weg :)

En Sanne, dekatten hierzijn mooi! MiniPerzische katten, zonder de sacherijnige uitstraling!

Right! Morgen verlaat ik dit oord, maar nog geen idee wat het plan wordt, wellicht enorm feesten met mijn neef op de beroemde full moon party!!

( oh en Mag de eerste ontmoeting was iemand uit Hillegersberg )

Doeiii!!

Reacties

Reacties

Margreet

Ha... kan hem via de laptop wel lezen! Fijn dat je "geland" bent! Nu lekker genieten en heel veel vrienden maken! Waar ga je allemaal heen? Wanneer komt Diane?

Sanne

LOENE LOENE!!!
Grappig dat je neef er ook is.. alvast veel plezier op de full moon! En ik eis een foto op van de skatzige katjes! :)
xxx

Charlot

Anje! Leuk wat te horen! Tlijkt me heeeerlijk om even weg te zijn! Geniet! Bisouuu

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!