Guadalajara

Hola todos!

Hyves is erg handig, totdat het niet meer werkt! Dus toch maar een blog aangemaakt!

Cool

Ik ben inmiddels een week weg en verblijf nog steeds bij Becky! Ik ben gister voor een kamer wezen kijken en ik heb hem genomen. Per 28 februari woon ik twee minuten bij Becky vandaan, samen met zes andere huisgenoten, voor slechts 100 euro per maand! Het is een rustige buurt, schoon huis met twee badkamers en eenschoonmaakster! Een van mijn toekomstige huisgenoten is een Mexicaan die mode studeert en graag naar fashion TV kijkt, dus dat zagt al genoeg, haha!

Een vriend van Becky heeft voor zijn opleiding psychologie ook onderzoek gedaan onder homoseksuele jongeren in de stad en heeft aangeboden me te helpen! Muy muy bien! Daarnaast heb ik wat contacten kunnen leggen met organisaties per email en hoop ik binnenkort iemand te kunnen charteren om mee uit te gaan in La Zona Rosa, want alleen is misschien iets te gevaarlijk! Alleen uitgaan opzichzelf is al eng, vind ik! Ik heb enkele organisaties per email kunnen bereiken.

Afgelopen weekend was er dus feest in Guadalajara! Zondag zijn we naar een bekende salsero wezen kijken.Erg leuk om allemaal bekende salsaliedjes life te horen, minder leuk dat mijn ´danspartner´ eigenlijk niet kon dansen en enorme zweethanden had, hahaha! Ik heb besloten dat ik lessen wil gaan volgen!

Zaterdag zie ik Nina weer! Nina heeft me uitgenodigt voor een bruilfot 14 maart, aan de kust! Que mas? Ik heb mezelf anderhalf uur gelden buitengsloten, sleutel in huis laten liggen. Ayyy no! Nog een uur en dan is Becky weer terug!

Besitos!

Wink

Reacties

Reacties

Nik

Woww je ben al goed vorderingen aan het maken!!! Veel plezier in Guadelajara en ik zal je blog gaan volgen!! xx uit the big easy!

Tineke

Hey Anje!

Wat leuk!! Weer naar Mexico :) Leuk om je verhalen te gaan volgen! Ben benieuwd naar wat voor onderzoek je gaat doen.
Groetjes uit nu nog Nijmegen (ben aan het verhuizen ri Arnhem)

Frits

Hey :) Klinkt super! Ik ga zeker vaker je vorderingen volgen.
Veel (dans)plezier komende tijd en onderzoekze!

Saluti da Genova

Tam

Anjessss! Ff zwaaien hoor nu je ´zo dichtbij´bent!!! Hier zijn we de dagen aan het aftellen, dus geniet jij er vooral nog ff lekker van. (En hoezo reis mee met Anje?! En wij maar denken dat jij daar onderzoek gaat doen...sure haha!) Cuidate y q recuerdes: no te vayas con hombre desconocidos!!! (Ya sabemos como son los machos latinos!) Beso Tam

Sannos

Ey! Goed bezig Anjos!!!
heb ook een kamer gevonden in 't Antwaarpse'.. maar lang niet zo goedkoop zie ik al! ;p

doegos, check je lateros! xx

Danielle

Klinkt super allemaal! Heeel veel succes en plezier!!!

Charlot

He chica! Dat gaat lekker rapido! Goed joh en fijn zeg!! Ik zal je verhalen volgen en natuurlijk heeeel veeeeel succes (ook met je salsa!!) Kus, C.

Anique

Hee meisje!

Gaat lekker daar zo te lezen, top! Heeeel veel plezier en succes ermee, ik blijf je volgen.. :)

Liefs, Niek

Paula

Wouw! Goed begin joh!! Succes met uitgaan he ;-)
XP

José

Hee anje,
gadver die zweethandjes!
haha
kus en veel plezier

Margreet

Ansjovis!
Ben benieuwd naar al je verhalen, dus schrijf er maar op los. Zal binnenkort ook eens een mailtje naar je sturen. Liefs!

Julia

hai AN!! Nou dat klinkt allemaal goed. Je bent lekker op weg zo te lezen al met je onderzoek/contacten enz. Ben benieuwd hoe dat stappen je bevalt daar! Hoe is het afgelopen met je huissleutel? Hoe ben je nou uiteindelijk weer binnengekomen? Nou mijn werkdagje zit er ook weer, ga weer lekker naar huis. An, spreek je en ben benieuwd naar je avonturen! Liefs Juul

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!