Muay Thai

Joehoe!

Even een kort verhaaltje, terwijl Diane alseerst haar tas aan het inpakken is, de kamer is te klein voor ons beidertroep!

Vietnam verlaten! Was er eerlijk gezegd ook heeelemaal klaar mee op dat moment. De taxichauffeur maar lief lachen en praatjes aangaan: Whel you flom miss? En vervolgens mij proberen wijs te maken dat ik hem toch echt 100 000 Dong moet betalen, anders kom ik het land niet uit. Vervolgens door de douane, meneer sliep, dus ik tik op het raampje...( als blikken konden doden)....

Maaar, ik heb een heleboel lieve jonge studenten ontmoet dankzij sweet little Na! Ik zat met tranen in mijn ogen op de scooter terug na het afscheid. Naast een bezoekje aan de nachtmarkt, is er voor mij een Vietnameze culturele avond in elkaar geknutseld en is er heerlijk voor mij gekookt en heb ik weer tien nieuwe facebookvrienden er bij.

Toen weeeer in Bangkok en het is zowaarkoeler en aangenamer! De ochtend dat Diane zou arriveren heb ik mijn wekker gezet en ben knetterhard gaan boksen in de ochtend, samen met een Noor. Was superleuk! En heerlijk na zo lang niet te hebben gesport. Lekker meppen en schoppen, en het grappigst was, dit alles op de muziek van Westlife.,.ik heb drie dagen spierpijn gehad en enorme blauwe plekken!

Toen zag ik Diane uit de taxi stappen en zijn we elkaar in de armen gevlogen! Na tempels, tuk tuk oplichters ontwijken en elke dag massagess, hebben we gister het avontuur opgezocht en gemountainbiked in Chaing Mai! Een halve koprol gemaakt, toen ik iets meer met linkt remde dan met rechts...au!

En nu is het mijn beurt om mijn tas in te pakken! We vertrekken richting Pai! Op zoek naar Magda, die is als het goed is nu in Bangkok!

Reacties

Reacties

Danielle

Woehoe leuk! Veel plezier!! x

Anje

Thanks!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!