Morelia!

Hola todos!

Que onda? Hier gaat alles goed. Vorige weekdonderdag ben ik 'officieel' begonnen met mijn onderzoek, door rond te hangen op de plek welke bekend staatals de gayareavan Guadalajara! Naast deStarbucks, waar Mexicanen graag alleen met hunlaptopzitten, is me niet veel opgevallen overdag. Gelukkig wil Becky me aankomend weekendvergezellen om te kijken wat er in het weekend en 's avonds te beleven valt. De komende week ga ik proberen een afspraak te maken met een organisatie die zich inzet voor lesbische vrouwen en een organisatie voor seksuele minderheden. Dat wordt flink voorbereiden van te voren, want hoewel het Spaans per email goed gaat, blijft het spreken voor mij lastig!

Dit weekend ben ik uitgenodigd door Nina om naar Morelia te komen, omdat haar feestje in Guadalajara niet door ging.Vrijdag ben ik aangekomen en gister zijn we met een paar van haar vriendennaar een plaatsje aan een meer geweest,waar we in eenblokhut hebben overnacht! Veel etenop deBBQ, veel NewMix (tequila, seven-up en chili)en veel gedans! Morgen ga ik weernaar Guadalajara.Erg leuk om mijn Mexicaanse vriendinnetje weer te zien!

Morgen ga ik weer terug naar Guadalajara en me de komende weken storten op observaties, contacten leggen en het houden van interviews met de bovengenoemde organisaties! Helaas is mijn MP3 met voicerecorder na een week al stuk, dus ik hoop dat ik op de markt casettebandjes kan kopen voor mijn taperecorder! Heel handig al die techniek, totdat het niet meer werkt :)

Ik zal als ik weer thuis ben bij Becky en Coco Chanel, wat foto's plaatsen!

Hasta la proxima! Besitos deMorelia!

xxx

Reacties

Reacties

C.

Anje! Que tal?

Kom je straks vloeiend Spaans sprekend terug?! Mm.. Lijkt me ook lastig hoor. Dan versta je het wel goed maar je woordenschat is natuurlijk een stuk minder dan in het Nederlands (echt een hele intelligente opmerking.... :P)

Anyway; het klinkt iig wel alsof je helemaal goed zit! Doet t goed om daar te zijn?? Veel gedanst? Leuke mensen tegengekomen?!

Na, ik volg je verhalen en kijk naar je foto's (moet nog een heel schema maken om alle blogs bij te houden maaaar tis errug leuk!) Succes en genieten!

Kus, Charlot

Julia

OLA (is het enige woordje wat ik kan en volgens mij staat het al verkeerd hahaha)!!!! hoe is ie an? Wat heb je allemaal al gedaan? Hier is het koud...bah!!! heb vandaag ook reisje geboekt naar Tenerife, voor als Gerben terug komt in april. Even een weekje er tussenuit. Verder niet zoveel doen, alleen maar zonnen/zwemmen en eten haha. Nou spreek je. liefs Juul

Esther

Hola chicka!

Klinkt goed wat je hebt gedaan! Lekker dansen en drinken. En leuk om Nina weer te zien.
Zit je al in je nieuwe kamer?

Ik zal voor je duimen dat je afspraak goed gaat.
Have fun out there,
xx Esther

Jose

Dag skeet!

Huh is je mp3 nu al stuk?? die ene die je van ons hebt gehad? Anders moet je hem ff opsturen dan gaan wij er wel mee terug naar de winkel (ivm garantie enzo)
Nou ik heb je net ook gekrabbeld dus op hyves kun je ook nog wat geleuter mijnerzijds lezen:D
Nou veel plezier en shake that booty!!
kus Jose

dag mijn kind

morgen ga ik je echt even goed mailen! ik wil meer foto's zien!!! kus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!