Tengo mi propio cuarto!

Hola!

Ik zitop mijn bed in mijn nieuwe kamer! Ben vandaag verhuisd, helaas zijn alle huisgenootjes del otro lado (van de andere kant) verhuisd en is het slechts ik en drie Duitsers en een Japanner. Ik hoopdat er watvrouwelijke huisgenootjes bijkomen, maar tot nu toe bevalt het goed. Mijn kamer isoranje en ik slaap op een heus Spongebob matras!

Na mijn weekendje Morelia met Nina heb ik twee kennismakingsgesprekken gehad met twee organisaties en ik ben gister uitgeweest met Becky naar club Circus, waar ik een telefoonnummer heb kunnen scoren, voor mijn onderzoek, niet voor mezelf :)

Van een organisatie heb ik veel informatie gekregen van ondere andere een uitgeschreven grupo vocal, waarin homoseksuele jongeren onder zijn begeleiding onder andere praten over wat het betekent voor hun om homoseksueel te zijn (in Mexico). Ik hoop binnenkort zo'n praatsessie bij te mogen wonen. Daarnaast heb ik uitgevonden dat er 21 maart een marcha lesbiana is in Mexico City en ik hoop mee te mogen met de vrouw die ik heb gesproken. Ik voel me wel een beetje een amateur en het warme weer maakt me erg sloom (of lui). Deze week zal ik toch echt rond moeten gaan hangen op plekken en mensen aan gaan spreken etc, om wat blijvende contacten te creeren.

De zogenaamde honeymoonfase

Laughing
(ik weet de bron even niet) van het veldwerkzal wel voorbij zijn, en het door de docenten voorspelde moment van lichte 'paniek' wat zo ongeveer na twee weken schijnt te komen, zal wel aangebroken zijn.

Wat ik morgen ga doen weet ik eigenlijk nog niet, eerst maar een verslagje schrijven van zaterdagavond, rondhangen in de gayarea, die toch ergens anders is dan ik in eerste instantie dacht. Mijn knaloranje kamer versieren met plastic bloemen en andere leuke Mexicaanse frutselsen waarschijnlijk ga ik om half zeven salsa dansen. Dinsdagstaat er een The Hills date met Becky.

Tot slot nog leuk om te vermelden, dat ik zojuist een zakje chips heb gekocht. Er is momenteel een actie dat ze geld in de zakjes stoppen, wat je kan winnen en ikvond vandaag 20 pesos in mijn zakjechips!Een goede euro!

Saludos de Guadalajara!

Reacties

Reacties

Paula

Een hele euro!! Jeuj! Je hebt de hoofdprijs!
Haha... Tja, het echte hanging around en being there is toch gemakkelijker gezegd dat gedaan he... Anyways, succes en mooi oranje is neit lelijk!
XP

Jose

ik zeg met gierende banden naar de mac voor een euroknallerrrr!!!
kus

Charlot

He! Na, ondanks de voorspelde paniek die gaat komen (of is die misschien minder nu je er echt al op voorbereid bent?!) lijkt het alsof het allemaal best soepel loopt! Onthou dat deze fase van het orienteren en het being there natuurlijk erg belangrijk is.. (juf Charlot..) Maaarre, ik heb makkelijk praten.. Als ik straks weg ben zal ik denk ik al veel eerder een paniekaanval hebben, haha! Leuke foto's btw! Kus

Nik

Lichte paniekfase?? Ja, ik ken het gevoel. Heb het idee dat ik hier alleen maar een beetje rond aan het hangen ben en niets onderzoek gerelateerd doe....maarja, het eerste gedeelte was dan ook 'exploratief'....Iig succes!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!