No soy lesbiana!!!!!

Als vrouwelijk antropoloog in het veld krijg je onvermijdelijk te maken met mannen die iets meer van je willen dan jij wilt. Maar wat te doen als naast de mannen ook de vrouwen iets meer van je willen.

Ik ben net wakker en ik weet niet wat ik moet doen! Elvira is een belangrijke informant voor mijn onderzoek, erg belangrijk!Maar na vorige week voelde ik spanning van haar kant, blijkbaar had ik vaker langs moeten komen. Ikdacht het goed te maken doorniet naar deMarcha Lesbica inMexico City te gaan, maar naar een evenementin haar restaurant/koeg.

Vanaf hetbegon voelde ik me niet op mijn gemak, omdat ze mijn tas vroeg en zei dat ze dieop een veilig plekje op zou bergen. Ik aarzelde, en na een blik van haardacht ik oke, vooruit, om te laten zien dat ik haar vertrouw. Toen ik naar mijn tas vroeg een uur later om de drankjes te betalen zei ze dat ik achteraf maar moest betalen, omdat het zo'n gedoe was om mijn tas te pakken. Fair enough, dacht ik, ik krijg mijn tas later wel terug.

Ondertussen was ik wat aan het rondhangen en proberen gesprekjes aan te knopen met het (geringe) gezelschap. Elvira gebaarde me bij haar te komen om wat te praten en me vervolgens nog eens erop te wijzen dat ze me had uitgenodigd om na het evenement bij haar thuis langs te komen om Tequila te drinken en te kletsen. Tevens vroeg ze me wat er was, want ze voelde enige angst....( vind je het gek)

Gelukkig was ik ongesteld en zei ik dit keer wat dringender, ik heb mijn tas nodig voor la pinche regla! Gelukkig kreeg ik hem terug! Op de WC heb ik over en weer gesmst met Becky en mijn huisgenoten, omdat ik voelde dat Elvira iets meer wilde dan ik. Tijdens het optreden van de tweede band, werd het wat drukker. Het evenement werd gehost in een zogenaamde antro gay, maar niet georganiseerd door Elvira waardoor er ook een straight publiek was. Ik raakte aan de praat met drie jongens en had het naar mijn zin!

De blikken van Elvirazeiden echter genoeg en na een tijdje gebaarde me ze bij haar te komen zitten. Oke vooruit. Ik zat daar ongeveer tien minuten, ongemakkelijk te zijn, omdat mijn 46 jarige informant besloot mijn schouders te masseren.Na de massage, knuffels en gefriemel aan mijn haar vluchtte ik maar weer naar de WC! Becky smsen...

De band was afgelopen en de jongens waarmee ik stond te praten gingen weg en vroegen of ik meeging. Ik heb aan Elvira gevraagd hoeveel ik moest betalen en zei dat ik wegging. Ik vroeg zelfs nog of het oke was dat ik wegging....natuurlijk was dat oke! Maar ik kreeg wel een boos smsje waarom ik met vreemde mannen wegging en niet in haar 'veilige' huis Tequila wilde drinken! Ik heb teruggesmst dat ik had moeten zeggen dat ik niet s nachts bij haar langs wilde komen en dat ik me ongemakkelijk voelde! Nog geen reactie...

Ik denk dat ze boosis en dat ik mijninformant kwijt ben! Samenwerken met jaloerse lesbische vrouwen,die stiekum denken dat ze me voor een avondjebi of lesbisch kunnenmaken, werkt niet! ( Niet lachen

Laughing
)

Gelukkig ga ik woensdag opvakantie met Papa en kan ik alles van me afzwemmen en snorkelen op een tropisch eiland!

Hasta la proxima!

Reacties

Reacties

Danielle

Haai!

Jeetje wat lastig allemaal.. Lekker even weg is zeker goed! Ik ben ook al twee keer gevlucht. Veel plezier in Belize!

xx Daan

Paula

Pffff... tja, zo ben ik ook al een informant kwijt geraakt! Hoort erbij hoor, je krijgt vast snel nieuwe interessante mensen op je pad die niet iets meer willen. Ik besteed bij het eerste gesprek met een mogelijke informant die man is altijd ongeveer een kwartier aan het uitleggen wat vriendschap is, en dat dat betekend dat er GEEN romantiek bij kan komen kijken! Bereid een ik-ben-geen-mogelijke-partner-voor-jou verhaaltje! Succes!

XX Paula

Tam

Whahahaha! Ik mag uiteraard niet lachen maar dat is wel weer een typisch AnJ-hoe-kom-ik-hier-nou-weer-vandaan-verhaal! Maar wel irri dat je nu je info kwijt bent. Misschien moet je dat maar als de climax van je onderzoek beschouwen, dat opschrijven en inleveren die hap zodat je nog even lekker vakantie kunt vieren daaro :-) Leuk dat je paps langskomt! Veel plezier en ik wacht met thee en koekies op je terugkomst. x Tam

Nik

hahahha, sorry, maar ik heb me kapot gelachen, hahah wat zeg ik? Ik lach nog ahhaa. Maar ik denk, net als Paula, dat 'een betere' informant nu haar plaats in kan nemen... En gelukkig kunnen wij vrouwen nog altijd de 'ongesteldheids-factor' inzetten om even ergens tussenuit te knijpen ;)
Veel plezier op vakantie en succes met je verdere onderzoek!!
xx

Debbie

Hey Anje,
Super leuk om al je verhalen te lezen. Erg grappig om te lezen dat iedereen met dezelfde soort problemen te maken krijgt en dezelfde twijfels heeft over zijn onderzoek. Heel veel succes met alles en geniet van je vakantie!
Un beso grande de Buenos Aires, Debbie

Julia

hai An, wat een verhaal weer. Is weer eens wat anders dan een man achter je aan :) wat vervelend aan de andere kant, want nu ben je misschien je informant kwijt. Maar ja, als het zo werkt is het ook niet prettig natuurlijk. Het moet wel leuk blijven. Wat gezellig dat je vader komt!! Wanneer ga je nu precies weg en waar ga je heen? Liefs Juul

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!