Ya Man!!!!!

Hello from Belize!

Paps, zoals iedereen vaders noemt en ik, zijn net aangekomen inSan Ignacio in het Westen van Belize! We zitten in een mooi hotelin de heuvels met veel mooie planten en vogels....en ik heb zojuist voor het eerst van mijn leven een slang gezien...gats!

Na drie nachten Mexico City, zijn we naar Chetumal gevlogen en met de bus de grens overgegaan naar Corozal,Belize!Na een nachtje in dit rustige relaxte plaatsje zijn we met de bootnaar San Pedro gegaan, en hebben het een nacht volgehouden tussende hordes golfkarretjers enirritante Amerikanen en hebben ons heil gezoch in Caye Cualker!

Padrissimo!!! zoals de Mexicanen zouden zeggen! Bij aankomst hebben we een sunsetsail gemaakt onder leiding van Creoolse captains! De volgende dagzijn we met dezelfde captains met eenspeedboot naar een onbewoond wit bountyeiland gevaren en hadden na het vertrek van weer een horde Amerikaanse cruisetoeristen het eiland voor ons zelf!Heerlijk gezwommen, gezond en ge BBQt! En ik heb gesnorkeld en voor het eerst koraal gezien en allemaal gekleurde visjes!

Paps was na deze dag af en ging om 9 uur naar bed, en ik heb gezellig met de captains endrie Canadese zusjes gedanst in de lokale discotheek: Ocean side! Ya man!

Ik geloof dat we morgengaan cavetuben! Ik ben beniewd!

Het jaloersmakende fotoalbum met Bountyfoto's volgt!

KusPrincess ans Paps!

Sanne

ZOoooowww jullie twee zijn goed bezig!!! :D

leuk al die verhaaltjes Anje, ik lees ze allemaal! ;)
Het ziet er ook echt als een paradijsje uit daar zeg.

Kus van Sanne

tante ans

Lekker even ontspannen na alle spanning ,en genieten van alles wat de natuur biedt.Je maakt wat mee als hulpverlener,jammer dat men niet altijd betrouwbaar is.zo'n persoon zou eigenlijk niet in dit circuit mogen werken.We wensen je veel plezier in Belize en de groeten aan je pa. Oom Jan en Tante Ans

José

Oh Anje wat een heerlijkheid!
Nou dit heb je wel verdient hoor na het avontuur met de opdringerige pot en je tas...
Geniet er maar lekker van en doe vaders de groeten (als 'ie me nog kent haha!)
Dikke kus José

Margreet V

He sloeber!!

Lekker aan het bijkomen van alle avonturen!! geniet maar lekker. en de gr aan je paps!

Dikke kus MV

Julia

NIET NORMAAL HÉ. super mooi!!! Daar wil ik ook heen :) Geniet ervan joh!!!! Lekker zeg. Het is hier nu ook lekker weer. Heb vandaag lekker op het balkon gezeten. Nog net niet in bikini, maar ben al wel verbrand. Beetje bijkleuren voordat Gerben terug komt met zijn bruine hoofd en armen. Volgens mij is de rest wit haha. Nou lieverd, heeeel veel plezier!! Dikke kus Juul

Sity

heee Anje en Fidel hahaha
mooie avonturen beleef je allemaal gezellig dat de paps er nu ook is neem je wat mooie stenen voor me mee uit mexico veel plezier nog samen
groetjes xxx Sity enn Mandy

magda

an! net even 5 reisverhalen bijgelezen.. hoorde van mama dat iemand had gezegd dat je zo leuk schrijft en inderdaad, een verborgen talent is coming out! maar hele leuke avonturen! ben jaloers op het spaans, gister weer met een hoop gehakkel gesocialised met spanjaarden in de stad.. we hebben maar besloten om elkaar les te geven, nederlands/spaans dus hopelijk ben ik snel bij.. adios hermosa hermana, besito por tu y papa