Adonde fue mi motivacion?

Hola todos,op verzoek vanMargreet een nieuw verhaal:

Na afscheid genomen te hebben van mijn vader en een zeer mooie en relaxte reis, ben ik hard bezig met het zoeken van motivatie om mijn onderzoek weer op te pakken. Gelukkig heb ik voor mijn vakantie een aantal 'dingen' in werking gezet, die nog steeds lopen!

Mijn thuiskomen in Guadalajara voelde niet echt als thuiskomen, wie had gedacht dat er een land bestond wat NOG leuker is dan Mexico! Volgens Becky moet ik bij een promotiebureau voor Belize gaan werken

Laughing

Na twee dagen Guadalajara ben ik daarom toch maar met Becky en Alex meegegaan naar Puerto Vallarta voor het paasweekend. We zaten echter in het huis van een tante van Alex, kilometers van het strand en de stad, in een klein en loeiheet huis. Niks vergeleken airconditioned rooms met uitzicht over de Caribische zee....

Tongue out

Ik besloot na twee dagen terug te gaan naar huis, en dit keer had ik wel echt zin om naar huis te gaan, en voelde het ook als thuiskomen, met een enthousiaste Japanse huisgenootdie de deur voor me opendeed en bekende dat hij me best wel had gemist!

Gister heb ik geluncht met mijn leukste informant Fher! Daarnaast worstel ik door15 kranten heen, die de kiosk tijdens mijn vakantie had opgespaard, en moet ik mijn best gaan doen meerin contact te komen met mijn onderzoekspopulatie.Dit is het allermoeilijkstevan mijn onderzoek. Natuurlijk is het makkelijk omze te ontmoeten, maar na bier en tequila,tijdenshet uitgaan, op een plek waar ze totaal hunzelf kunnen zijn, is het lastigom over eventuele moeilijkheden te praten!

Natuurlijk heb ik altijd nog een hele goede (lesbische) informant die wel wil praten, maar meer moeilijkheden bezorgd...Entonces, het leven als studente antropologie op veldwerk kan ook best zwaar zijn

Tongue out
!

Gelukkigkan ik vandaag tevreden zijn meteen uitgetypt up-to-date logboek van 12 a viertjes,een voorbereide praatgroep met homoseksuele jongens diezaterdag(hopelijk) zal plaatsvinden, en motivatie die langzamerhand weer terugkomt!

Dat het eind min of meer in zicht komt is best eng! Going native, om er nog maar eens een antropologische term in te gooien, is helemaal van toepassing! Ik kan me soms werkelijk waar niet eens meer voorstellen dat ik uberhaupt ooit in Rotterdam heb gewoond.

Bueno, me voy! Hasta la proxima!

Dikke kus!

Reacties

Reacties

Margreet

Thanks voor je verhaal!! Succes nog even!! We msnen binnenkort wel weer even!!

Dikke KUS

Ps op mijn hyves staan weer nieuwe foto's van Mette!

Paula

Hmmm... Wouw girl, you really gone native! :-)
Maar goed, als dat betekend dat je je er thuis voelt is dat ok toch??
Succes met je onderzoek! Xxx

Bibi Laeven

Hallo Anje,

Ik geniet zo van je prachtige verhalen en reisverslagen, geweldig!!
Heerlijk om samen met je vader zo'n fantastische reis te maken.
Heel veel succes.
Lieve groeten
Bibi

Margreet1

Kan me er niks bij voorstellen om het gevoel te hebben nooit in Nederland te hebben gewoond. Ik vind dat echt vet stoer dat jij dat hebt! Ik hoop dat je onderzoek vorderd en je straks ook met een tevreden gevoel weer naar Nederland komt. Heb even op Hyves een liedje gezet om je weer aan Nederland te laten wennen. Dus luister die maar vaak dan is de overgang niet zo enorm. O, ja en je kan even terugklikken naar dat liedje van de amazing stroopwafels met Rotterdam dan kan je ook weer even wennen aan je huisje en stad (uit het jaar nul maar goed). Liefs Margreet

Charlot

Anje! Je zit er wel echt op je plek heh? Haha.. Ik moet wel om je lachen dat je een plek hebt gevonden die nog leuker is dan Mexico! Echt fijn dat je het zo naar je zin hebt! Succes nog ff met je onderzoek; misschien heb je al meer dan je zelf denkt & daarbij heb je nog wel ff! Kus

Margreet V

Nieuwe blog!! Nieuwe blog!! Nieuwe blog!! Nieuwe blog!! Nieuwe blog!! Nieuwe blog!! Nieuwe blog!! Nieuwe blog!! Nieuwe blog!! Nieuwe blog!! Nieuwe blog!! Nieuwe blog!! Nieuwe blog!! Nieuwe blog!! Nieuwe blog!! Nieuwe blog!! Nieuwe blog!! Nieuwe blog!! Nieuwe blog!! Nieuwe blog!! Nieuwe blog!! Nieuwe blog!! Nieuwe blog!! Nieuwe blog!! Nieuwe blog!! Nieuwe blog!! Nieuwe blog!! Nieuwe blog!! Nieuwe blog!! Nieuwe blog!! Nieuwe blog!! Nieuwe blog!! Kom maar op. Heb net msn gecheckt maar je was er niet. Ben volgende week opp flapkantie, maar voor daarna maar even een msn date maken. You go girl!!

Kus MV

Nik

heeeeeeeeej anje!
Jammer dat we elkaar niet meer kunnen ontmoeten in San Antonio.....maar dat gevoel van niet naar huis willen gaan, dat herken ik wel. Heeel veel plezier daar voor de tijd die je nog hebt en succes met je informante, heb je nog met haar kunnen/ willen praten??
xxNik

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!