Varkensgriep

Hola!

Een bericht uit het gevaarlijke Mexico!

Vooralsnog zijn er geen gevallen van varkensgriep gevonden in Jalisco, Mexico, maar mijn huisgenoten hebben de komende twee dagen geen lessen, omdat de scholen sluiten. Maar geen paniek, want ik hebal mondkapjeontvangen!Ik ben benieuwd hoe het loopt, maar goed ik kan altijd vluchten naar Belize, mocht het nodig zijn

Laughing

Hier in Guadalajara, la ciudad mas hermosa de Mexico, gaat alles goed!Mijn onderzoek loopt gestaag, ben vooral bezig via iedereen die ik ken, interviews te regelen. En ben ook begonnen met het uitwerken van interviews. Wat een pokkewerk!! Een interview is uitgeschreven minimaal 10 a vier...y ademas, todo en pinche Espanol!

Nog vier weken en ik vlieg terug! Alhoewel ik iedereen wel begin te missen, moet ik daar nog even niet aan denken!

Bueno! Ik ga aan de studie!

Por favor, drink een biertje, wijntje of een tequila voor me op koninginnedag!!!!

Iksleep mijn huisgenoten inclusief oranje kledij mee de stad in hier!

BESOS

Cool

Reacties

Reacties

José

ja, die varkensgriep, ik ben zo op de hoogte dat ik geen flauw idee heb wat dat nou dan toch weer allemaal is... Zag gister in ene een bericht op het journaal over mexico en de v.griep. Maargoed je loopt er nu dus bij als een angstig tsjappie/Michael Jackson wannabe??? Haha, krijgen we daar ooknog foto's van :D
Nou ik moet nog 3 weekjes werken en dan ga ik lekker ook op vakantie!
Kus, en ik zal je missen op Qday!
xxxxxxxxxxxxxx

Sanne

Nog altijd lekker bezig lees ik! :)
Veel werk is het he, interviews uitwerken... blaaahhh ik haat dat! Dus succes ermee...
Jeetje de tijd gaat wel snel hoor! Nog 4 weken!! Geniet er dus nog maar even volop van! ;)
Ik zal in Eindhoven een drankje op je doen :D
Dikke kus van Sannosssss

Nik

Heej Anje,
veel mensen hier hebben het over de griep, dat er heel wat mensen al aan overleden zijn ed.? Enkele reizigers hebben besloten niet meer te gaan. Maarrrr jij hebt dus een mondkapje, hahahaa. Foto's!!
succes!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!