Wat nu?

Hola!

Het ziet er naar uit, dat ook in Jalisco het leven wordt stilgelegd. Vanaf vandaag tot en met 6 mei zijn landelijk alle scholen en universiteiten in Mexico gesloten en tevenszullen in Jalisco ( mijn provincie) alle discotheken, barren, casino's en nachtclubs gesloten worden de komende week!

Aangezien de 'fysieke' ruimte voor homoseksualiteit in Guadalajara zich beperkt tot het historisch centrum en bestaat uit nachtclubs e.d. is dit niet bevorderlijk voor mijn onderzoek...maar wie weet kom ik zo nog achter andere dingen.

Ook festivals en nationale feestdagen zullen niet doorgaan. Ik geloof dat 5 mei, ook een soort bevrijdingsdag is in Mexico, maaralles wordt er aan gedaan om grote mensenmenigten te vermijden.

Hier in Guadalajara lopen steeds meer mensen met zogenaamde tapabocas, mondkapjes, en in de krant wordt over niks anders geschreven. Verder gaat het leven hier gewoon door, en maak ik me niet al teveel zorgen!

Vamos a ver, no?

Liefs Anje

Danielle

Anje!!

Ik word wel een beetje bang van al die verhalen die ik hoor over de griep! Maar waarschijnlijk lijkt het allemaal wel erger dan het is. Kom maar gewoon gezond thuis! Over een maandje al, wat gaat het snel he!

xx Daan

diane

ah ik heb het antwoord al! he ik drink er vannacht een of meer op je!!! X

Joseeeeeeeeeee

Anje schattebout,
nou bedankt hoor, lekker weer, ik heb vette buikkrampen en dat is jouw schuld omdat we gisteravond de hele avond op jou hebben geproost! ;-)
Echt een stuk of 20 keer denk, ik ben de tel kwijtgeraakt haha
Dus we hebben de hele avond aan je gedacht en op je geproost, zo was je toch een beetje bij ons... (snik)
Nou voor de rest is de v. griep nu ook in nl uitgebroken dus wij zullen strax ook wel allemaal met een mondkapje op gaan lopen...
Nou meid, dikke kus
José