Vloek

Hola voor de laatste keer vanuit Mexico!

Toch nog maar een verhaaltje voor ik terugvlieg, al zal het niet mijn leukste verhaaltje worden!

Nadat ten eerste Guadalajara door de Mexicaanse griep, of hoe je die griep ook noemen wilt, twee weken dicht was, en ten tweede door schrik van familieomstandigheden thuis in Nederland is vorige week tot overmaat van ramp mijn tas gestolen met daarin mijn laptop met daarop al mijn werk.

Ik had een tripje gepland naar het strand en had er geen seconde over nagedacht dat het weleens gevaarlijk kon zijn om om tien uur ´s avondseen taxi te nemen naar het busstation. Dat klinkt misschien naief, maar ik voelde me uitermate op mijn gemak enveilig in Guadalajara, maar bentoch maar lekker met mijn neus op de feiten gedrukt. Als vrouw alleenblijf je toch kwetsbaar. Eris mij verder geen geweld aangedaan, op het moment dat ik mijn backpackop de achterbank legde en de deur sloot reedmeneer weg, mij in verbijstering achterlatend. De dagen daarop voelde ik me vooral bang s avonds, en nu voel ik vooral druk en stress omdat veel data van mijn onderzoek weg is ( mijn usb stick zat helaas ook in mijn tas)

Er is me aangeraden zo snel en veel mogelijk de data die ik in mijn hoofd op te schrijven, daar ben ik nog niet aan begonnen. Soms gebeurt er teveel omna te denken, dus ik heb vooral mijn verstand op nul gezet de afgelopen dagen en lekker op het strand gelegen!

Ik hebhet gevoel datik tien jaar weg ben geweest en kan niet wachten tot ik weer thuisben, en daarbij hoop ik de vloek de op me rustte de afgelopen weken hier achter te laten!

Nu geen medelijden krijgen, ik lach nog steeds en had deze vier maanden metalle ups vooral in het begin en alle downsmet name de afgelopen drie weken niet willen missen, maar een dikke welkomthuis knuffel is wel gewenst!

Tot snel!

xxxxxxxxxxx

PS. Voor vrienden, zussen en nichtjes, souvenirtjes kopen is mijn laagste prioriteit geweest de afgelopen dagen....dus meer dan mezelf kan ik niet geven!

Reacties

Reacties

Margreet V.

Geen medelijden, maar Medeleven. F*CK F*CK F*CK F*CK F*CK F*CK F*CK F*CK F*CK F*CK F*CK F*CK F*CK F*CK F*CK F*CK F*CK F*CK F*CK F*CK F*CK F*CK F*CK F*CK F*CK F*CK F*CK F*CK F*CK F*CK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kom maar snel naar huis!! Zal er niet bij zijn dit keer op shiphol. Moet die middag mijn scriptie verdedigen, maar ik begreep dat je naar AP gaat als je terug bent en daar ben ik donderdag en vrijdag ook! Dikke kus!!

Margreet V.

PS het word volgend weekend weer super lekker weer. Kun je rustig aclimatiseren!

Paula

Tsssssssss wat kut! Had je niet enorm zin om een paar mexicanen eens flink met hun hoofdjes tegen elkaar aan te slaan?!! Grrr wat vervelend!
Succes en ga maar lekker nog even zonnen!
XP

Charlot

Ahhh, wat een gezeik allemaal! He bah, dat is echt vervelend en niet de manier waarop je wilt afsluiten! Suc6 met alles opschrijven en terughalen, hoop dat je daarnaast nog ff geniet van alles en tot binnenkort! Kus

sanne

ik kom je snel plat knuffelen!! Goeie reis terug alvast Anje. Je moet maar zo zien, elke ervaring is er eentje ;)
Tot heel snel! xxxxxxxxxxxxxxxx

malene

Hoi Anje, ik lees je berichten met belangstelling, wat balen voor je zeg! Ik hoop op een heel goede terugreis, en een goed geheugen voor je!
Hoe is het met je vader? Ik hoorde via via dat hij iets met het hart had??

Hartelijke groetjes en sterkte, Malène.

Alide

Hai nee girl dis nie lekker nie!!
Baie sukses gewens met alles weer opskryf.
Ek is lief vir jou.

Groete en drukkie

Anje

Oke een beetje medeleven helpt toch wel!
Ik zit te zweten in een internetcafe hier, vlieg vanavond terug!

tot snel!!

xxxxxxxxxxx

Danielle

Nachtmerrie!! Goede reis, het zal allemaal wel goed komen! Ik ben vanochtend terug gekomen, het is koud hier! Tot heeeel snel, heb je gemist! xx

Danielle

Heb je je interviews enzo niet nog op casettebandjes en schrijfblokjes?

Nik

shit heej! hoe gaat 'ie nu?? heb je nog wat op kunnen schrijven??? Heeeeeeeeeeeel veel succes en we zien ons binnenkort ok?
Dikke smakkerd

Anje

poquito a poco! stapje voor stapje! Ik heb inderdaad nog tapes met interviews, dus niet alles is verloren, maar wel veel extra werk!

pues! asi es la vida! no puedo hacer nada! etc etc

Debbie

Hola chica,
SHIT zeg! Dat is echt een soort van drama. Ben blij dat je blijft lachen. Mijn laaste weekje is ook ingegaan hier in BA. Heel raar, maar ook wel heel veel zin om weer naar huis te gaan. Hoop je binnenkort een keer te zien op de UU.
Mucha suerte con todo!
Un beso grande

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!